Selasa, 31 Mei 2011

(^x^) yang keempat belas

Entah sampai bila aku
Harus menunggu
Sesuatu yang istimewa
Dalam hatiku

Hidup dalam kesendirian
Sepi tanpamu
Kadang ku berfikir cari
Penggantimu
Saat kau jauh disana

Walau diri kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat a.a
Bila kau rindu pejamkan mata mu
dan bayangkan a.a.a.aku

kekuatan cinta kita takkan pernah hilang
terhapus ruang dan waktu
percayakan kesetiaan ini
diriku sangat mencintai dirimu

berdebar sesaat saja tiada kabarmu ku curiga
entah penantianku takkan sia-sia
dan berikan satu jawapan pasti

entah sampai bila aku harus bertahan
saat kau jauh disana rasa cemburu
merasuk ke dalam fikiranku melayang

tak tentu arah tentang dirimu
pernahkah sama yang kau rasakan

Walau diri kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat a.a
Bila kau rindu pejamkan mata mu
dan bayangkan a.a.a.aku

kekuatan cinta kita takkan pernah hilang
terhapus ruang dan waktu
percayakan kesetiaan ini
diriku sangat mencintai dirimu

saatku sendiri pikiran melayang terbang
perasaan resah gelisah
jalani kenyataan hidup tanpa gairah
o..uo

lupakan segala obsesi dan ambisimu
habiskan semuanya
cukup sampai disini
dan buktikan pengorbanan cintamu untukku ***
ku mahu kau kembali *****
……………………………………
(Org puan)
Meskipun kamu jauh
Aku tetap mengingatimu selalu
Percayalah..percayalah……….
……………………………………

Walau diri kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat a.a
Bila kau rindu pejamkan mata mu
dan bayangkan a.a.a.aku

kekuatan cinta kita takkan pernah hilang
terhapus ruang dan waktu
percayakan kejujuran ini
pada ketulusan a.a.ai.aishiteru

Tiada ulasan:

Catat Ulasan