Jumaat, 3 Jun 2011

Ayat Jiwang PART 5

1 . Rasa cintaku takan pernah padam.
Aku sayang kamu..
Seperti bintang yg slalu setia menemani bulan.
Cintaku…
Tidurlah dengan senyuman indahmu.
Karena ku kan slalu menjaga tidurmu.
Dan menemanimu agar mimpimu selalu sempurna besamaku....
2 . Apab!la aQ kEsEp!an h!burkanlah aQ nan suaramu ....Apab!la aQ skit ..Ubat!lah aQ nan kseh syangmu...Apab!la aq mati jgn mandikn aQ nan a!r matamu...Apab!la aQ t'kubur ..kuburknlh aQ dlm Aty mu..Blew aQ t"sesat Selamatkanlah aQ nan dOamu...
3 . Jauh itu ada ruang yang memisah, jauh itu ada 2 hati yang terpisah.. apabila jauh itu ada rasa yang resah, apabila jauh itu ada jiwa yang gelisah, apabila jauh ada rindu yang tak sudah-sudah.
4 . AkU dCpta Kn UnTuk KaU,
DaN kAu DcIpTa Kn UnTuK aKu,
JdI Sma2 lAh KtA hRgAi KuRniAan InI,
5 . saat ku cinta kn kau ..kau abaikn aku tpi bla aku mmbenci kau..kau cari aku ,ape smua ni..adekah cinta kau 2 hanya macm smpah klu nak ambik klu xnak kau buang je.
6 . cinta itu seperti bunga-bunga,ia akan tumbuh di setiap hati yang ingin di mengerti di setiap hati yang rindu di dampingi,,
cinta iu seperti seekor kupu-kupu yang indah dan tak mungkin di sentuh,tapi keindahanya dapat menjadikan sebuah taman yang menenangkan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan