Rabu, 31 Oktober 2012

(@_@) aku sayang dia (@_@)

salam,

   lama dah aku x buke blog... aku nk cerita pasal satu perempuan ni..aku sayang ye sangat-sangat... ye la yang terakhir untuk aku.. aku sentiasa rindu dia...aku rasa lain bile bersama dia...tapi malang nye.. aku x pernah hargai dia...aku selalu buat dia sedih,marah,ngajuk n macam2 lagi... knp la aku bua semua itu.. betapa bodoh nye aku.. perempuan tu betul-betul sayang aku..kenapa aku buat ke ye gitu... kadang-kadang aku fikir kenapa aku buat dia gitu..kenapa.. kenapa aku selalu buat dia sakit hati..

aku tahu dia x suka makan nasi dan makan ubat... ada la sehari tu..dia sakit...aku tanya bile sakit...dia kbo dh 3 hari sakit..aku tanya kenapa baru kbo..sebab,, dia takut aku bleber kar dia... aku terkejut giler...aku rasa bersalah plak atas bleber aku kat dia.. aku x bermaksud nak buat dia takut dekat aku...aku cuma sayang dan cinta kan dia.... kadang-kadang aku ada jugak buat dia sampai sakit kepala... aku berasa bersalah jugak...aku x tahu nk kata apa lagi... aku selalu buat dia sakit... aku selalu cari gaduh dengan dia.. aku x nak gaduh dengan dia.. aku sayang dia...

ada jugak... dia suruh aku pergi masa aku nk jaga dia yang sedang sakit...aku x tahu sbb apa dia buat gitu.. aku risau kan dia... dia kata dia nak pengsan..adakah semua ini sebab aku.. kalu sebab aku.. mmg aku x akan maaf kan diri aku...aku semalam kalu boleh nk menjerit dah...betapa bersalah nye aku...dia juga ada kata semalam aku ada tinggal dia...aku x tinggal pun dia... aku ada kat depan laptop tu.. aku x pergi mana-mana pun..mungkin laptop aku tu dia gelap kot... sebab aku tertido.. tapi x apa.. aku x nak buat dia marah..sebab masa tu dia sakit... aku sayang ye...

ada jugak masa-masa aku gaduh dengan dia..dia kata nak putus dengan aku.. yang tu mmg aku x tahu nk kata apa... hanya Allah je yang tahu perasaan aku macam mana.. lepas ye kabo gitu..aku berasa..kenapa dia kata begitu?? kurang ke aku dari lelaki lain?? jahat sangat ke aku?? hina sangat ke aku?? aku x nk kbo gitu kat dia..sebab aku takut dia rasa bersalah..tapi nak buat macam mana.. aku pujuk jugak dia..supaya tidak putus...sebab dia yang terakhir...susah nk cari perempuan macam dia...hanya dia sorang je..

wasalam (x boleh nak berkata-kata lagi)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan